onsdag 7 mars 2012

Melodifestival 2012

Va med och tävla!
Gör ett inlägg i kommentarsrutan. Skriv vilket resultat du tror det blir på lördag. Du ska tippa placering 1-5 och sista plats för en eventuell utslagsduell. På måndag går vi igenom och har en prisutdelning till vinnarna. Lycka till!

De tävlar i finalen
I finalen startar bidragen i den här ordningen:
1. "Shout it Out" – David Lindgren
2. "Jag reser mig igen" – Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern
3. "Mystery" – Dead By April
4. "Why Start a Fire?" – Lisa Miskovsky
5. "Baby Doll" – Top Cats
6. "Euphoria" – Loreen
7. "Soldiers" – Ulrik Munther
8. "Mirakel" – Björn Ranelid feat. Sara Li
9. "Why Am I Crying?" – Molly Sandén
10. "Amazing" – Danny

28 kommentarer:

  1. 1. Euphoria
    2. Soldiers
    3. Baby Doll
    4. Revolutionsorkestern
    5. Amazing

    10. Mystery
    //André

    SvaraRadera
  2. 1:Euphoria

    2:Amazing

    3:Shout it out

    4:Soldiers

    5:Mystery

    10:Baby Doll

    //Tobbe.s

    SvaraRadera
  3. 1.euphoria

    2.mystery

    3.soldirs

    4.mirakel

    5.amazing

    10.baby doll.

    victor b.

    SvaraRadera
  4. 1.euphoria
    2.shout it out
    3.amazing
    4.soliders
    5.mystery

    10 mirakel
    /theo

    SvaraRadera
  5. 1:Shout it out

    2:Why start a fire

    3:Amazing

    4:Euphoria

    5:Why am I crying

    10:Mirakel

    //Madeleine
    //MA

    SvaraRadera
  6. 1 Euphoria
    2 Soliders
    3 Amazing
    4 Shout it out
    5 Mystery
    10 Baby Doll
    /Lovisa

    SvaraRadera
  7. 1.Loreen-Euphoria
    2.Danny-Amazing
    3.David Lindgren-Shout it out
    4.Dead by april
    5.Björn Ranelid-Mirakel

    10.Molly Sanden-Why am i crying

    Bella!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  8. 1. Mystery
    2. Euphoria
    3. Shout it
    4. soldiers
    5. amazing

    10. Baby doll

    //Anton Sandberg

    SvaraRadera
  9. 1:Euphoria
    2:amazing
    3:shout it out
    4:soldiers
    5:mirakel

    10:why am I crying
    //felicia:)

    SvaraRadera
  10. 1. "Amazing"
    2. "Soldiers"
    3. "Euphoria"
    4. "Baby doll"
    5. "Mirakel"
    10. "Jag reser mig igen"
    ///Johan

    SvaraRadera
  11. 1.amazing

    2.euphoria

    3.soldiers

    4.mirakel

    5.jag reser mig igen

    10.baby doll

    /wille

    SvaraRadera
  12. 1 Danny Amazing
    2 Loreen euphoria
    3 David shout it out
    4 Molly why am i crying
    5 Lisa miskovsky why start a fire
    10 Mirakel Björn Ranelid

    Shilan

    SvaraRadera
  13. 1.Euphoria
    2.Soldiers
    3.Amazing
    4.Mystery
    5.Why start a fire

    10.Baby doll

    ///Judith

    SvaraRadera
  14. 1. Amacing
    2. Europia
    3. Shout it out
    4. Why Am I Crying
    5. Soldiers

    10. Mirakel

    Emil

    SvaraRadera
  15. 1.Amazing
    2.Euphoria
    3.Shout it Out
    4.Mystery
    5.Soldiers

    10.Jag reser mig igen
    //Angelica

    SvaraRadera
  16. 1.Euphoria
    2.Amazing
    3.Mirakel
    4.Jag reser mig igen
    5.Soldiers
    10.Why start a fire?
    //Vilma

    SvaraRadera
  17. tims melodifestivals svar:
    1amazing
    2euphoria
    3soldiers
    4why i am crying
    5mystery
    10 why start a fire

    SvaraRadera
  18. 1. *Euphoria*
    2. *Amazing*
    3. *Mystery*
    4. *Soldiers*
    5. *Mirakel*

    10. * Baby doll*

    SvaraRadera
  19. 1. Euphoria
    2. Amazing
    3. Shout It
    4. Why start a fire
    5. Jag reser mig igen

    10. Baby Doll

    //Mathilda <3

    SvaraRadera
  20. 1.Euphoria
    2.Shout it
    3.Amazing
    4.Soldiers
    5.Why stars a fire

    10.Mirakel

    //Nattis

    SvaraRadera
  21. 1.Amazing
    2.Euphoria
    3.Soliders
    4.Mystery
    5.Mirakel

    10.Jag reser mig igen
    //Angelica

    SvaraRadera
  22. 1. Euphoria
    2. Shout it out
    3. Amazing
    4. Why start a fire?
    5.Jag reser mig igen

    10. Soldier

    /Jenny

    SvaraRadera
  23. 1.Euphoria
    2.Amazing
    3.Shout it out
    4.Soliders
    5.Why start a fire

    10.Mystery

    //Filippa

    SvaraRadera
  24. 1. Euphoria
    2. shout it out
    3. Amazing
    4.Mirakel
    5. soliders

    10. baby doll

    //Maja, 5e

    SvaraRadera
  25. 1. Loreen
    2. Danny
    3. David
    4. Lisa
    5. Ulrik

    10. Dead by april

    Olivia

    SvaraRadera